🍔🍗🍞🍦🍨 ამ დიეტით მე ზუსტად 10 კგ დავიკელი რამდენიმე თვეში და მინდა გაგიზიაროთ ჩემი გამოცდილება – სწორი კვების მთავარი პრინციპები:

1. დღეში ჭამეთ 4-5 ჯერ მცირე ულუფებით და დროის თანაბარი შუალედებით

2. მიიღეთ ნაკლებცხიმიანი ხორცი ( საქონელი, ქათამი, ინდაური, თევზი) უმჯობესია გრილზე შემწვარი ან მოხარშული და არა ცხიმში შემწვარი.

3. მიირთვით რაც შეიძლება ბევრი უმი ბოსტნეული: კომბოსტო, სტაფილო, ბულგარული წიწაკა, სალათის ფურცლები, ნებისმიერი მწვანილი და ა. შ.

4. ზომიერად მიირთვით -წიწიბურა, შვრია, ბრინჯი, ბარდა, ლობიო, სოკო, კუსკუსი.

5. ჭამეთ ხილი ზომიერი რაოდენობით, ნაკლებად ბანანი, ყურძენი, ლეღვი და საზამთრო

6. ხილი მიირთვით საღამოს 5 საათამდე

7. ჭამეთ ერთი თეფშის პრინციპით: ყველაფერი დაიწყვეთ ერთ თეფშზე და ჭამეთ მხოლოდ ეს და არა დაწყობილი კერძების თეფშზე გადაღება ნელნელა, როგორც მივირთმევთ ხოლმე სუფრაზე ჯდომისას

8. კვებიდან ამოიღეთ ნებისმიერი ცხიმი (კარაქი, ზეთი, ერბო, მარგარინი), მაღალცხიმიანი ყველი, ტკბილეული, ცომეული, ტკბილი სასმელები: ლიმონათი, კომპოტი, კოკაკოლა და სხვ.

9. მიიღეთ ბევრი წყალი დღის განმავლობაში, საღამოს 8 საათამდე. თქვენთვის ერთი დღის წყლის რაოდენობა რომ განსაზღვროთ, წონა უნდა გადაამრავლოთ 0.33-ზე

10. წყალი უნდა დალიოთ კვებამდე 20 წუთით ადრე და კვების შემდეგ 20 წუთის შემდეგ. არ მიაყოლოთ კვებას წყალი.

11. საღამოს 5 ის მერე მიიღეთ მხოლოდ ნაკლებცხიმიანი მაწონი, კეფირი ან ხაჭო 250 გრ

12. თუ გიყვართ ყავა, ყოველთვის დააყოლეთ მას 1 ჭიქა წყალი

❤ გმადლობთ ნდობისთვის, თქვენი ექიმი 🌸მანანა მგალობლიშვილი 🌸
🏥 რეპროდუქციული მედიცინის და უშვილობის ცენტრი.
☎ 596-51-60-60; 595-51-60-60; 230-50-60
✔ თბილისი, რ. ლაღიძის 8, ოპერის თეატრის უკან

დიეტა მანანა მგალობლიშვილისგან მათთვის, ვისაც გსურთ წონაში დაკლება

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *